رحیم نیا, فریبرز, اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. (1398). بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی با تبلغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی مجید). فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(1), 61-70. doi: 10.30473/jsm.2019.43480.1298
فریبرز رحیم نیا; قاسم اسلامی; فرشاد قادری. "بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی با تبلغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی مجید)". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 1, 1398, 61-70. doi: 10.30473/jsm.2019.43480.1298
رحیم نیا, فریبرز, اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. (1398). 'بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی با تبلغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی مجید)', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(1), pp. 61-70. doi: 10.30473/jsm.2019.43480.1298
رحیم نیا, فریبرز, اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی با تبلغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی مجید). فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 7(1): 61-70. doi: 10.30473/jsm.2019.43480.1298


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.