رحیم نیا, فریبرز, اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. (1398). بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی). فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(1), 51-64. doi: 10.30473/jsm.2019.43480.1298
فریبرز رحیم نیا; قاسم اسلامی; فرشاد قادری. "بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی)". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 1, 1398, 51-64. doi: 10.30473/jsm.2019.43480.1298
رحیم نیا, فریبرز, اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. (1398). 'بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی)', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(1), pp. 51-64. doi: 10.30473/jsm.2019.43480.1298
رحیم نیا, فریبرز, اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی). فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 7(1): 51-64. doi: 10.30473/jsm.2019.43480.1298


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.