محرم زاده, مهرداد, پاشایی, سجاد, حسینی, میر داود. (1398). تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان مراجعه‌کننده به اماکن ورزشی. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(4), 80-90. doi: 10.30473/jsm.2019.46242.1324
مهرداد محرم زاده; سجاد پاشایی; میر داود حسینی. "تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان مراجعه‌کننده به اماکن ورزشی". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 4, 1398, 80-90. doi: 10.30473/jsm.2019.46242.1324
محرم زاده, مهرداد, پاشایی, سجاد, حسینی, میر داود. (1398). 'تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان مراجعه‌کننده به اماکن ورزشی', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(4), pp. 80-90. doi: 10.30473/jsm.2019.46242.1324
محرم زاده, مهرداد, پاشایی, سجاد, حسینی, میر داود. تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان مراجعه‌کننده به اماکن ورزشی. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 6(4): 80-90. doi: 10.30473/jsm.2019.46242.1324


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.