جاویدی, فاطمه, جعفری, سید محمد باقر, گل محمدی, کریم, سمیعی, محمد. (1398). بررسی اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌گری ارزش ویژه برند. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(2), 1-10. doi: 10.30473/jsm.2019.46002.1322
فاطمه جاویدی; سید محمد باقر جعفری; کریم گل محمدی; محمد سمیعی. "بررسی اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌گری ارزش ویژه برند". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 2, 1398, 1-10. doi: 10.30473/jsm.2019.46002.1322
جاویدی, فاطمه, جعفری, سید محمد باقر, گل محمدی, کریم, سمیعی, محمد. (1398). 'بررسی اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌گری ارزش ویژه برند', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(2), pp. 1-10. doi: 10.30473/jsm.2019.46002.1322
جاویدی, فاطمه, جعفری, سید محمد باقر, گل محمدی, کریم, سمیعی, محمد. بررسی اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌گری ارزش ویژه برند. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 7(2): 1-10. doi: 10.30473/jsm.2019.46002.1322


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.