جعفری, سید محمد باقر, گل محمدی, کریم, جاویدی, فاطمه, سمیعی, محمد. (1398). اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(2), 83-94. doi: 10.30473/jsm.2019.46002.1322
سید محمد باقر جعفری; کریم گل محمدی; فاطمه جاویدی; محمد سمیعی. "اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 2, 1398, 83-94. doi: 10.30473/jsm.2019.46002.1322
جعفری, سید محمد باقر, گل محمدی, کریم, جاویدی, فاطمه, سمیعی, محمد. (1398). 'اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(2), pp. 83-94. doi: 10.30473/jsm.2019.46002.1322
جعفری, سید محمد باقر, گل محمدی, کریم, جاویدی, فاطمه, سمیعی, محمد. اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 7(2): 83-94. doi: 10.30473/jsm.2019.46002.1322


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.