بیرامی جغناب, لیلا, کریمی, جواد, حسینی, مریم. (1398). تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانه‌ای. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(2), 23-35. doi: 10.30473/jsm.2019.46828.1330
لیلا بیرامی جغناب; جواد کریمی; مریم حسینی. "تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانه‌ای". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 2, 1398, 23-35. doi: 10.30473/jsm.2019.46828.1330
بیرامی جغناب, لیلا, کریمی, جواد, حسینی, مریم. (1398). 'تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانه‌ای', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(2), pp. 23-35. doi: 10.30473/jsm.2019.46828.1330
بیرامی جغناب, لیلا, کریمی, جواد, حسینی, مریم. تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانه‌ای. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 7(2): 23-35. doi: 10.30473/jsm.2019.46828.1330


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.