
تعداد نشریات | 45 |
تعداد شمارهها | 1,219 |
تعداد مقالات | 10,473 |
تعداد مشاهده مقاله | 20,217,790 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 13,905,670 |
Digital Tools for the Development of Oral Skills in English | ||
Quarterly of Iranian Distance Education Journal | ||
مقاله 6، دوره 2، شماره 2 - شماره پیاپی 6، شهریور 2020، صفحه 69-82 اصل مقاله (244.97 K) | ||
نوع مقاله: scientific-research | ||
شناسه دیجیتال (DOI): 10.30473/idej.2019.6870 | ||
نویسندگان | ||
Vera Lúcia Menezes de Oliveira e Paiva* 1؛ Junior JuniorRonaldo Correa Gomes2 | ||
1Professor, Faculty of Arts, Federal University of Minas Gerais, Brazil | ||
2Assistant Professor, Faculty of Languages, Federal University of Minas Gerais, Brazil | ||
چکیده | ||
Abstract This paper presents the results of a virtual ethnographic study developed in an online classroom in a public university in Brazil. The online activities aimed to help 70 students to develop English oral skills in a 60-hourcoursetaught along 15 weeks using the Moodle Language Management System (LMS). After the initial weeks, and some dropouts, there were 59 participants in this study. The course was planned and managed by the authors of this article and some modifications were made along the experience in face of unexpected changes in the learning environment. Having as theoretical support complexity, connectivism, and learning ecology, we assessed digital tools for oral communication and verified that they had a positive impact on language learningand increased learners’ opportunities for language practice. The tools not only contributed to the development of the students’ oral skills but also decreased their anxiety when speaking English | ||
کلیدواژهها | ||
Virtual Ethnography؛ Digital Tools؛ Oral Skills | ||
عنوان مقاله [English] | ||
ابزارهای دیجیتال برای توسعه مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی | ||
نویسندگان [English] | ||
ورا لوسیا پاویا1؛ جونیر گومز2 | ||
1استاد، دانشکده هنر، دانشگاه فدرال میناس گرایس، برزیل | ||
2استادیار، دانشکده زبان، دانشگاه فدرال ، برزیل | ||
چکیده [English] | ||
این مقاله نتایج یک مطالعه قوم نگاری مجازی را ارائه می دهد که در یک کلاس درس آنلاین در یک دانشگاه دولتی در برزیل توسعه یافته است. هدف از فعالیتهای آنلاین کمک به 70 دانشآموز برای توسعه مهارتهای شفاهی انگلیسی در یک دوره آموزشی 60 ساعته به مدت 15 هفته با استفاده از سیستم مدیریت زبان مودل (LMS) بود. پس از هفته های اولیه و برخی ترک تحصیل، 59 شرکت کننده در این مطالعه وجود داشت. این دوره توسط نویسندگان این مقاله برنامه ریزی و مدیریت شد و تغییراتی در تجربه در مواجهه با تغییرات غیرمنتظره در محیط آموزشی ایجاد شد. به عنوان پشتوانه نظری پیچیدگی، پیوندگرایی و محیط زیست یادگیری، ابزارهای دیجیتال را برای ارتباطات شفاهی ارزیابی کردیم و تأیید کردیم که تأثیر مثبتی بر یادگیری زبان دارند و فرصتهای زبان آموزان را برای تمرین زبان افزایش میدهند. این ابزار نه تنها به رشد مهارت های شفاهی دانش آموزان کمک کرد، بلکه اضطراب آنها را هنگام صحبت کردن به زبان انگلیسی کاهش داد. | ||
کلیدواژهها [English] | ||
قوم نگاری مجازی, ابزار دیجیتال, مهارتهای شفاهی | ||
مراجع | ||
References | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 439 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 421 |