یگانه, طیبه, حسینخانزاده, عباسعلی, زربخش, محمدرضا. (1393). اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی با شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش نشانه های اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی در دانش آموزان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(1), 57-72.
طیبه یگانه; عباسعلی حسینخانزاده; محمدرضا زربخش. "اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی با شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش نشانه های اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی در دانش آموزان". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3, 1, 1393, 57-72.
یگانه, طیبه, حسینخانزاده, عباسعلی, زربخش, محمدرضا. (1393). 'اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی با شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش نشانه های اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی در دانش آموزان', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(1), pp. 57-72.
یگانه, طیبه, حسینخانزاده, عباسعلی, زربخش, محمدرضا. اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی با شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش نشانه های اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی در دانش آموزان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1393; 3(1): 57-72.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب