مرتاضی, رضا, سیدعالی نژاد, آزاده, جلیلوند, محمد. (1403). بررسی نقش میانجی‌گری بازاریابی چابک بر رابطه بین مزیت نسبی و مزیت رقابتی و پذیرش بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12(1), 181-192. doi: 10.30473/jsm.2022.64488.1638
رضا مرتاضی; آزاده سیدعالی نژاد; محمد جلیلوند. "بررسی نقش میانجی‌گری بازاریابی چابک بر رابطه بین مزیت نسبی و مزیت رقابتی و پذیرش بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12, 1, 1403, 181-192. doi: 10.30473/jsm.2022.64488.1638
مرتاضی, رضا, سیدعالی نژاد, آزاده, جلیلوند, محمد. (1403). 'بررسی نقش میانجی‌گری بازاریابی چابک بر رابطه بین مزیت نسبی و مزیت رقابتی و پذیرش بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12(1), pp. 181-192. doi: 10.30473/jsm.2022.64488.1638
مرتاضی, رضا, سیدعالی نژاد, آزاده, جلیلوند, محمد. بررسی نقش میانجی‌گری بازاریابی چابک بر رابطه بین مزیت نسبی و مزیت رقابتی و پذیرش بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 12(1): 181-192. doi: 10.30473/jsm.2022.64488.1638


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب