امیر حسینی, سید احسان, عامری, ایوب, مرادیان, احسان. (1403). مقایسه تمایل به خرید برندهای ورزشی داخلی و خارجی مشتریان نسل Z با تأکید بر اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12(1), 209-220. doi: 10.30473/jsm.2023.65581.1675
سید احسان امیر حسینی; ایوب عامری; احسان مرادیان. "مقایسه تمایل به خرید برندهای ورزشی داخلی و خارجی مشتریان نسل Z با تأکید بر اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12, 1, 1403, 209-220. doi: 10.30473/jsm.2023.65581.1675
امیر حسینی, سید احسان, عامری, ایوب, مرادیان, احسان. (1403). 'مقایسه تمایل به خرید برندهای ورزشی داخلی و خارجی مشتریان نسل Z با تأکید بر اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12(1), pp. 209-220. doi: 10.30473/jsm.2023.65581.1675
امیر حسینی, سید احسان, عامری, ایوب, مرادیان, احسان. مقایسه تمایل به خرید برندهای ورزشی داخلی و خارجی مشتریان نسل Z با تأکید بر اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 12(1): 209-220. doi: 10.30473/jsm.2023.65581.1675


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب