دوراندیش, عبدالمجید, میرحسینی, سید محمد علی, ترک فر, احمد, الهی, علیرضا. (1403). طراحی مدل نقش رسانه‌ها در بازاریابی چریکی محصولات (کالا و خدمات) ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12(1), 193-207. doi: 10.30473/jsm.2023.65828.1684
عبدالمجید دوراندیش; سید محمد علی میرحسینی; احمد ترک فر; علیرضا الهی. "طراحی مدل نقش رسانه‌ها در بازاریابی چریکی محصولات (کالا و خدمات) ورزشی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12, 1, 1403, 193-207. doi: 10.30473/jsm.2023.65828.1684
دوراندیش, عبدالمجید, میرحسینی, سید محمد علی, ترک فر, احمد, الهی, علیرضا. (1403). 'طراحی مدل نقش رسانه‌ها در بازاریابی چریکی محصولات (کالا و خدمات) ورزشی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12(1), pp. 193-207. doi: 10.30473/jsm.2023.65828.1684
دوراندیش, عبدالمجید, میرحسینی, سید محمد علی, ترک فر, احمد, الهی, علیرضا. طراحی مدل نقش رسانه‌ها در بازاریابی چریکی محصولات (کالا و خدمات) ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 12(1): 193-207. doi: 10.30473/jsm.2023.65828.1684


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب