دوره و شماره: دوره 1، شماره دوم، زمستان 1393، صفحه 47-69  XML

1

تحلیل و بررسی موسیقی از منظر تئودور آدورنو و دلالت‎های آن در تعلیم و تربیت

فصلنامه ارزش شناسی در آموزش (فلسفه تعلیم و تربیت سابق)
صفحه 7-30
فاطمه زیباکلام مفرد؛ افضل‏ السادات حسینی؛ علی آسوده

2

بررسی چارچوب مفهومی حقوق تربیتی کودک

فصلنامه ارزش شناسی در آموزش (فلسفه تعلیم و تربیت سابق)
صفحه 31-46
معصومه امیری؛ یحیی قائدی؛ سعید ضرغامی؛ غلامرضا حاجی‏ حسین‏ نژاد

3

نگاهی دوباره به پارادایم‏های تولید علم در آموزش از دور در جوامع مدرن و پُست‏مدرن

فصلنامه ارزش شناسی در آموزش (فلسفه تعلیم و تربیت سابق)
صفحه 47-69
مرجان معصومی ‏فرد

4

تحلیل نظام آموزش از دور از منظر دیدگاه تربیتی مدرنیسم و پُست‏مدرنیسم

فصلنامه ارزش شناسی در آموزش (فلسفه تعلیم و تربیت سابق)
صفحه 70-93
سونیا موسی‏ رمضانی؛ مهران فرج ‏اللهی؛ سکینه محمد یوسفی؛ محمداحسان تقی‌زاده

5

تأملی بر نظریه انتقادی در تعلیم‎وتربیت

فصلنامه ارزش شناسی در آموزش (فلسفه تعلیم و تربیت سابق)
صفحه 94-110
علی صحبتلو؛ محمدحسن میرزا محمدی

6

بررسی میزان تأکید کتاب درسی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر مهارت‎های فلسفی دانش‎آموزان

فصلنامه ارزش شناسی در آموزش (فلسفه تعلیم و تربیت سابق)
صفحه 111-122
احمد سلحشور؛ معصومه خنکدار

7

"هستی‏ شناسی علم و ادراک" در حکمت متعالیه و دلالت‏ های آن بر تعریف علم در فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی

فصلنامه ارزش شناسی در آموزش (فلسفه تعلیم و تربیت سابق)
صفحه 123-134
محمد گودرزی؛ سعید بهشتی

8

ارزش‎شناسی و تأثیر تربیتی آن، از دیدگاه شهید مطهری(ه)

فصلنامه ارزش شناسی در آموزش (فلسفه تعلیم و تربیت سابق)
صفحه 135-152
یدالله خرم آبادی؛ سکینه ملکی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.