دوره و شماره: دوره 3، شماره 10، پاییز 1396، صفحه 1-150  XML

1

مقایسۀ عملکرد ماز ذهنی و یادگیری انتقال دو جانبۀ عصبی (بر اساس آزمون ترسیم در آینه) در دانشجویان با حافظۀ دیداری- شنیداری قوی و ضعیف

فصلنامه علمی ـ پژوهشی عصب روانشناسی
صفحه 9-24
اسماعیل سلیمانی؛ محمد حسین سربی

2

مقایسه نتایج الکتروانسفالوگرافی کمی(QEEG) با نتایج آزمون IVA در کودکان دارای اختلال نقص توجه ـ بیش فعالی

فصلنامه علمی ـ پژوهشی عصب روانشناسی
صفحه 25-38
رودابه غلامی؛ مهناز استکی؛ مسعود نصرت آبادی

3

مقایسه کارکردهای اجرایی کودکان مبتلاء به ناتوانی یادگیری ریاضیات با کودکان دارای ناتوانی خواندن، نوشتن و عادی

فصلنامه علمی ـ پژوهشی عصب روانشناسی
صفحه 39-50
غلامحسین جوانمرد؛ شعله اسدالهی فام

4

تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجه ای مغز بر حافظه کاری و زمان واکنش دختران ورزشکار

فصلنامه علمی ـ پژوهشی عصب روانشناسی
صفحه 51-62
گل اندام زمانی؛ محدرضا دوستان

5

رابطه سیستم‌های مغزی-رفتاری و عواطف با اضطراب اجتماعی در دانشجویان

فصلنامه علمی ـ پژوهشی عصب روانشناسی
صفحه 63-80
شاهرخ مکوند حسینی؛ محمود نجفی؛ رضا خالقی

6

رابطه سمت شکایات جسمانی و علائم افسردگی با دست برتری

فصلنامه علمی ـ پژوهشی عصب روانشناسی
صفحه 81-92
ندا حسینیان؛ احمد علی پور؛ علیرضا آقایوسفی؛ شهناز نوحی؛ مریم خلیلی نژاد؛ حکیمه آقایی

7

اثربخشی نوروفیدبک بر تصمیم‌گیری پرخطر

فصلنامه علمی ـ پژوهشی عصب روانشناسی
صفحه 109-120
حمید سورنی؛ زلیخا قلی زاده؛ مریم ارشاد

8

مدل یابی ساختاری طرحواره های ناسازگار اولیه و کارکردهای اجرایی بیماران مبتلا به اختلال ام اس با تأکید بر نقش واسطه ای احساس تنهایی

فصلنامه علمی ـ پژوهشی عصب روانشناسی
صفحه 93-108
نگین توصیفیان؛ کاوه قادری بگه جان؛ آرمین محمودی؛ محمد خالدیان


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.