دوره و شماره: دوره 7، شماره 1 - شماره پیاپی 13، بهار و تابستان 1397، صفحه 143-160، صفحه 9-150  XML

1

بررسی خصوصیات روان‌سنجی پرسشنامه درک زمانی نوجوانان در شهر تهران

دوفصلنامه علمی- پژوهشی شناخت اجتماعی
صفحه 9-22
سوسن علیزاده فرد

2

اثر باورهای معرفت شناختی و ادراکات یادگیری بر عملکرد تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی

دوفصلنامه علمی- پژوهشی شناخت اجتماعی
صفحه 23-38
کریم سواری

3

اثربخشی روش آموزش مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب امتحان و سبک‌های حل مسئله در دانشجویان

دوفصلنامه علمی- پژوهشی شناخت اجتماعی
صفحه 39-50
مصطفی دارابی؛ داود معنوی پور؛ علی اکبر سیف

4

اثربخشی آموزش حل مسئله اجتماعی بر مؤلفه های کفایت اجتماعی دانش آموزان قربانی قلدری

دوفصلنامه علمی- پژوهشی شناخت اجتماعی
صفحه 51-70
منصور بیرامی؛ تورج هاشمی؛ میرمحمود میرنسب؛ لیلا کلیایی

5

اثربخشی آموزش حافظه‌ کاری بر عملکردهای توجه دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری نارساخوانی

دوفصلنامه علمی- پژوهشی شناخت اجتماعی
صفحه 73-88
علی اصغر کاکو جویباری؛ فهیمه امینی؛ مهناز علی‌اکبری دهکردی

6

اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر باورهای غیرمنطقی و سوگیری توجه نسبت به محرک‌ها با بار هیجانی منفی، در دختران نوجوان

دوفصلنامه علمی- پژوهشی شناخت اجتماعی
صفحه 89-102
مهدیه رحمانیان؛ مهدی دهستانی؛ سیده فاطمه علوی

7

بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهده‌ای بندورا بر بهبود این مهارت‌ها و نظریه ذهن دختران و پسران پیش‌دبستانی

دوفصلنامه علمی- پژوهشی شناخت اجتماعی
صفحه 103-118
زهرا صدیقی؛ فرزانه میکاییلی؛ علی عیسی زادگان

8

اثربخشی درمان چشم‌انداز زمان‌بر راهبردهای انگیزشی و شناختی دانشجویان دختر اهمال-کار دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر

دوفصلنامه علمی- پژوهشی شناخت اجتماعی
صفحه 119-130
سید موسی گلستانه؛ فاطمه نوروزی

9

طراحی الگوی عوامل شناختی مؤثر بر تصمیم‌گیری

دوفصلنامه علمی- پژوهشی شناخت اجتماعی
صفحه 139-151
سید کمال خرازی؛ صهبا رضائیان

10

برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس تله اجتماعی

دوفصلنامه علمی- پژوهشی شناخت اجتماعی
صفحه 143-160
سروه محمدزاده؛ مسیب یارمحمدی واصل


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.