1.

اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد

دوره 11، شماره 3، دی 1401، صفحه 85-96
مهدی عباسیان؛ سید حسین مرعشیان؛ صدیقه حیدری نژاد؛ امین خطیبی

2.

بررسی ارتباط بین رفتار رهبری مربیان با انگیزش موفقیت و اجتناب از شکست در بازیکنان زن تیم های والیبال

دوره 3، شماره 4، خرداد 1394، صفحه 21-33
مریم کریمی؛ صدیقه حیدری نژاد؛ پروانه شفیع نیا؛ علی محمد نوروزی

3.

بررسی تاثیر دوره های آموزش ضمن خدمت بر توانمندسازی دبیران تربیت‌بدنی

دوره 1، شماره 2، آبان 1391، صفحه 81-88
صدیقه حیدری نژاد؛ محمد بهرامی؛ طاهره ازمشا

4.

تاثیر توسعه منابع انسانی بر بهره‌وری کارکنان وزارت ورزش و جوانان

دوره 11، شماره 2، مهر 1401، صفحه 40-49
علی نقی غلامی؛ امین خطیبی؛ صدیقه حیدری نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب