1.

تدوین راهبردهای بازاریابی ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی ایران

دوره 7، شماره 3، اسفند 1397، صفحه 75-84
مهری صفرنژاد؛ عبدالمهدی نصیرزاده

2.

ضرورت تجزیه و تحلیل محیطی (SWOT) واگذاری باشگاه‏های فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه‏های استقلال و پرسپولیس)

دوره 7، شماره 1، تیر 1397، صفحه 105-115
عبدالمهدی نصیرزاده؛ شمس الدین رضایی

3.

طراحی و تبیین مدل اجرایی استراتژی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با رویکرد BSC

دوره 1، شماره 4، فروردین 1392، صفحه 31-42
عبدالمهدی نصیرزاده؛ محمود گودرزی؛ ابوالفضل فراهانی

4.

موانع و چالش‌های بازاریابی ورزش دانشجویی (مورد مطالعه: دانشگاه پیام نور)

دوره 8، شماره 1، تیر 1398، صفحه 43-56
عبدالمهدی نصیرزاده؛ زهرا فراهانی؛ لیلا سلطانیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب