1.

آزمون مدل بازاریابی هیجانی در مصرف کنندگان ورزش همگانی

دوره 9، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 97-106
شهرام نظری؛ بهزاد دیوکان؛ فرشاد تجاری

2.

آزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاه‌های ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه

دوره 6، شماره 3، بهمن 1396، صفحه 63-74
آیه ریزوندی؛ فرشاد تجاری؛ محمد رضا اسماعیلی

3.

طراحی مدل ساختاری وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران براساس ابعاد برند خدمات

دوره 7، شماره 3، اسفند 1397، صفحه 45-54
افسانه شریفی؛ محمد علی اصلانخانی؛ فرشاد تجاری؛ علی اصغر درودیان

4.

نقش هوش هیجانی و درک احساسات محیط کار بر رفتار مصرف کنندگان ورزش همگانی (با رویکرد بازاریابی هیجانی در رفتار مصرف کننده)

دوره 7، شماره 2، مهر 1397، صفحه 69-76
شهرام نظری؛ فرشاد تجاری؛ علی زارعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب