1.

استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌عنوان ابزار مدیریت برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای

دوره 9، شماره 2، بهمن 1400، صفحه 64-81
عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ وحید دلشب

2.

تحلیل پاسخ طرفداران به خود_ابرازی ورزشکاران حرفه‌ای زن در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز)

دوره 9، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 1-14
عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ امیررضا عباسیان؛ فرید گنجی

3.

تحلیل پاسخ هواداران به ویژگی‌های برند تیم‌های ورزشی در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 مرداد 1400
عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ محسن حیدری توپکانلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب