1.

ارایه مدل هویت ملی قهرمانان ورزشی مبتنی بر تحول رسانه های دیجیتال

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 17 خرداد 1402
عبدالرضا ساور؛ فرشاد امامی؛ سیدجعفر موسوی

2.

ارائة الگوی پارادایمی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر ایجاد کسب‌وکارهای ورزشی

دوره 10، شماره 4، تیر 1402، صفحه 90-103
سیده مریم نقیب حسینی؛ سید عماد حسینی؛ فرشاد امامی

3.

بررسی تاثیر نیازهای روانی در گرایش افراد به شرط‌بندی اینترنتی در ورزش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 بهمن 1401
علی ساجدی سابق؛ سید عماد حسینی؛ فرشاد امامی

4.

تاثیر برندسازی شخصی ورزشکاران حرفه‌ای در اینستاگرام بر مهاجرت ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1403
محمد فرجی؛ سیدجعفر موسوی؛ فرشاد امامی

5.

تدوین استراتژی های بازاریابی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران با رویکرد فناوری ارتباطات و تبلیغات

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آبان 1403
پریا عزیزی؛ فرشاد امامی؛ نازنین راسخ


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب