1.

ارتباط علی ابعاد سکوت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان: نقش میانجی عدالت سازمانی

دوره 7، شماره 4، اردیبهشت 1398، صفحه 99-108
الهام مرادی؛ علی محمد صفانیا؛ حسین پورسلطانی زرندی

2.

اعتباریابی پرسش‌نامۀ عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان ورزشی با رویکرد آمیختۀ بازاریابی

دوره 6، شماره 4، فروردین 1397، صفحه 105-112
احمد تاری وردی؛ حسین پورسلطان زرندی؛ حسین کردلو

3.

اولویت‌بندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان

دوره 6، شماره 2، آذر 1396، صفحه 107-113
ابوالفضل فراهانی؛ صدیقه اسلامی؛ حسین پورسلطان زرندی

4.

عوامل مؤثر بر توسعۀ گردشگری ورزشی با تأکید بر جاذبه‏‏های طبیعی ورزشی استان البرز

دوره 8، شماره 2، مهر 1398، صفحه 109-116
نگار امین رستمکلایی؛ حسین پورسلطانی زرندی

5.

نقش تبلیغات بر جذب نوجوانان پسر به مدارس تکواندوی شهرستان زنجان بر‌اساس الگوی AIDA

دوره 4، شماره 3، اسفند 1394، صفحه 107-122
اسماعیل دولت یاری؛ حسین پور سلطانی زرندی؛ حمید قاسمی

6.

نقش وفاداری نگرشی در رابطة علّی زیباشناختی مجموعه های ورزشی با وفاداری رفتاری تماشاگران لیگ برتر والیبال ایران

دوره 9، شماره 3، بهمن 1399، صفحه 11-22
بهنام کوهی کمالی دهکردی؛ حسین پورسلطانی زرندی؛ نجف آقایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب