تعداد نشریات | 41 |
تعداد شمارهها | 1,101 |
تعداد مقالات | 9,444 |
تعداد مشاهده مقاله | 17,023,227 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 11,938,008 |
1. | اثرات مستقیم و غیرمستقیم مولفه های مدل پذیرش فناوری دیویس بر پایداری در کاربرد فناوری در فرایند آموزش معلمان | |
دوره 1، شماره 1، دی 1400، صفحه 23-34 | ||
محمد احمدی ده قطب الدینی | ||
2. | طرح های آمیخته ارزشیابی در ارزشیابی برنامه ها و نظام های آموزشی | |
دوره 2، شماره 2، مهر 1401، صفحه 45-57 | ||
محمد احمدی ده قطب الدینی | ||
3. | نقش باورهای رفتاری، باورهای هنجاری و خود پیروی در پیشبینی سازههای مدل پذیرش فناوری دیویس در بین معلمان متوسطه | |
دوره 3، شماره 3، دی 1402، صفحه 25-36 | ||
فاطمه خالقیان؛ محمد احمدی ده قطب الدینی | ||
4. | نقش برازش تکلیف- فناوری و سازههای مدل پذیرش فناوری در پیشبینی کیفیت تدریس معلمان دورهی متوسطه | |
دوره 3، شماره 2، مهر 1402، صفحه 39-50 | ||
فاطمه خلیلی فخرآبادی؛ محمد احمدی ده قطب الدینی | ||