1.

رسانه‌ها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفه‌ای

دوره 10، شماره 2، دی 1401، صفحه 103-120
حامد جعفری؛ جعفر برقی مقدم؛ مهدی بشیری؛ محمدرحیم نجف زاده

2.

طراحی مدل شکل‌دهی رفتار شهروندی هواداران فوتبال با تکیه بر نقش رسانه‌های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 08 خرداد 1403
رامین قلی‌پور؛ حبیب محمدپور یقینی؛ محمدرحیم نجف زاده؛ جعفر برقی مقدم


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب