1.

ارائه مدل توسعه شهرت رسانه‌ای سازمان‌های ورزشی رویدادمحور با تأکید بر نظریه دریافت

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 دی 1403
شهریار یوسفی؛ اکرم اصفهانی نیا؛ مجتبی احمدی؛ محمد علی نودهی

2.

تدوین مدل ارتباطی رسانه‌های جمعی بر توسعۀ سواد اخلاقی بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران

دوره 11، شماره 1، مهر 1402، صفحه 114-127
رضا ابراهیمی؛ سعید قربانی؛ محمد علی نودهی؛ مجتبی احمدی؛ زهرا چهار باغی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب