1.

بررسی نقش میانجی‌گری بازاریابی چابک بر رابطه بین مزیت نسبی و مزیت رقابتی و پذیرش بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1403
رضا مرتاضی؛ آزاده سیدعالی نژاد؛ محمد جلیلوند

2.

تحلیلی بر روابط تعاملی ابعاد صلاحیت فنی مدیران حرفه ای فوتبال ایران در حوزه رسانه و ارتباطات

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 14 مرداد 1403
صمد خسروزاده اکرم؛ ابوالفضل نشاطی زنوز؛ محمد جلیلوند


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب