1.

تأثیر مالکیت روانی، روابط ذهنی فرا اجتماعی و هویت آرزویی بر چسبندگی پیروان به اینفلوئنسرهای مجازی در ورزش (نمونه موردی: مشتریان جوان برند ورزشی یوسف جامه)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1402
حمیده عبدل زاده؛ غلامرضا امانی شلمزاری؛ ایوب عامری

2.

مقایسة تمایل به خرید برندهای ورزشی داخلی و خارجی مشتریان نسل Z با تأکید بر اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403
سید احسان امیر حسینی؛ ایوب عامری؛ احسان مرادیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب