1.

الگوی ساختاری تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه ها

دوره 11، شماره 3، اردیبهشت 1403
مریم خواجه صالحانی؛ حمید قاسمی؛ علی اصغر دورودیان؛ حسن خجسته باقرزاده؛ شیوا آزادفدا

2.

بررسی تأثیرپذیری ابعاد توسعه ورزش دانشگاهی از رسانه‌های جمعی (مطالعه موردی: دانشگاه های پیام نور ایران)

دوره 4، شماره 4، شهریور 1396، صفحه 23-34
حمید قاسمی؛ مینا امامی؛ عذرا افتخاری

3.

بررسی وضعیت ظاهری کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393

دوره 3، شماره 1، آذر 1394، صفحه 11-14
حدیث فاعلی؛ حمید قاسمی؛ رضا صابونچی

4.

بررسی وضعیت کتب درس مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی در دانشگاه‌های ایران تا پایان سال 1393

دوره 2، شماره 4، شهریور 1394، صفحه 21-29
فاطمه دولتشاه؛ رضا صابونچی؛ حمید قاسمی

5.

پوشش رسانه ای مدال آوری رشته کشتی و والیبال در مقایسه با رشته فوتبال در نیم‌صفحه اول روزنامه های ورزشی

دوره 1، شماره 2، بهمن 1392، صفحه 56-62
حمید قاسمی؛ بهمن عسگری

6.

تبیین شاخص‌های تأثیرگذاری موانع گردشگری ورزشی ایران با استفاده از روش AHP گروهی با تاکید بر نقش اطلاعاتی و ارتباطی

دوره 4، شماره 3، خرداد 1396، صفحه 27-36
مرجان امینی؛ مژگان امینی؛ عبدالرحمن مهدی پور؛ حمید قاسمی

7.

تحلیل حیطه مطالعاتی مقالات مدیریت ورزشی بر مبنی گرایش های مقطع کارشناسی ارشد

دوره 1، شماره 4، شهریور 1393، صفحه 9-16
بهمن عسگری زردابی؛ حسین عیدی؛ حمید قاسمی؛ کامران عیدی پور

8.

تحلیل محتوای برنامه های ورزشی سیمای استان ها با تأکید بر پوشش ورزش بانوان

دوره 1، شماره 2، بهمن 1392، صفحه 23-30
حمید قاسمی؛ ابوالفضل فراهانی؛ زهرا شاکرمی؛ سید سعید حسینی

9.

تحلیل محتوای پرمخاطب‌ترین کانال‌های ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام

دوره 10، شماره 1، مهر 1401، صفحه 56-64
علی اصغر دورودیان؛ حمید قاسمی؛ سنا حیدریان

10.

تحلیل محتوای کتب مربوط به کاربرد نرم افزارهای کامپیوتری و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در تربیت بدنی و علوم ورزشی تاپایان سال 1393

دوره 2، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 10-18
سروش فرهادی فر؛ حمید قاسمی؛ رضا صابونچی

11.

تحلیل وضعیت رساله های دکتری حوزه مدیریت ورزشی با تأکید بر رویکرد حل مسأله وارائه الگو

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 دی 1401
سروش فرهادی فر؛ نازنین راسخ؛ حمید قاسمی

12.

تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی)

دوره 9، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 30-44
علی کریمی؛ شهاب بهرامی؛ نازنین راسخ؛ حمید قاسمی

13.

چارچوب مفهومی بکارگیری قدرت رسانه برای توسعه ورزش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403
سیداحد هاشمیان؛ حمید قاسمی؛ معصومه حسینی

14.

رابطه بین مهارت های گوش دادن با ویژگی های شخصیتی برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان صدا و سیما

دوره 1، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 14-19
مهشید محمدی؛ حمید قاسمی

15.

رابطۀ مصرف رسانه‌ای با مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشتۀ علوم ورزشی

دوره 10، شماره 3، اردیبهشت 1402، صفحه 73-83
نصرت اله عابدینی؛ حمید قاسمی؛ رضا صابونچی

16.

روان سنجی پرسشنامة سواد ارتباطی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور

دوره 11، شماره 1، مهر 1402
حمید قاسمی؛ نازنین راسخ

17.

شناسایی راهبردهای موثر بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی در تربیت بدنی و ورزش وزارت آموزش و پرورش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 23 آذر 1401
محسن معادی؛ علیمحمد صفانیا؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ علی اصغر دورودیان

18.

شناسایی عوامل کلیدی در کار خبرنگار و گزارشگر ورزشی در رادیو و تلویزیون ایران

دوره 4، شماره 3، خرداد 1396، صفحه 55-74
حمید قاسمی

19.

مقایسه محتوای برنامه های ورزشی رسانه های محلی با تأکید بر پوشش رشته های ورزشی

دوره 4، شماره 1، آذر 1395، صفحه 30-38
حامد نظرویسی؛ حمید قاسمی؛ سردار محمدی

20.

مقایسه وضعیت پوشش انواع رشته‌های ورزشی معلولین و غیر معلولین در دو روزنامه ایران ورزشی وابرار ورزشی

دوره 5، شماره 1، آذر 1396، صفحه 27-36
حمید قاسمی؛ حسین پورسلطانی زرندی؛ حمیدرضا سلیمانی

21.

مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکیدبر رشته های ورزشی وارتباط خبر با مقطع تحصیلی

دوره 7، شماره 4، تیر 1399، صفحه 113-124
حمید قاسمی؛ معصومه حسینی؛ حسن عامری اصل

22.

مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکید بر مؤلفه های ورزش وجنسیت خبر

دوره 3، شماره 3، خرداد 1395، صفحه 26-34
حمید قاسمی؛ معصومه حسینی؛ حسن عامری اصل

23.

مقایسه وضعیت روابط بین الملل فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ایران با کشورهای منتخب

دوره 5، شماره 4، شهریور 1397، صفحه 89-100
حمید قاسمی؛ محمد پورکیانی؛ مهناز صباغ نوین

24.

نقش رسانه های گروهی به عنوان فرصتی برای توسعه پایدار ورزش

دوره 1، شماره 1، آذر 1392، صفحه 40-44
رسول نظری؛ حمید قاسمی

25.

نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (4p)

دوره 2، شماره 1، آبان 1393، صفحه 27-35
نرگس بکتاش؛ طیبه بزرگر؛ سیدحمید قاسمی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب