1.

تحلیل انگیزه بینندگان برنامه‏ های ورزشی از طریق رسانه‏ های سنتی و نوپدید

دوره 8، شماره 1، تیر 1398، صفحه 125-137
معصومه بابایی مبارکه؛ مهدی کهندل؛ عباس خدایاری؛ مهوش نوربخش؛ علی زارعی

2.

رابطه شهرت سازمانی با وفاداری الکترونیک با میانجیگری رضایت و مدیریت تجربه مشتری از خرید الکترونیک در فروشگاه های اینترنتی لوازم ورزشی

دوره 12، شماره 3، دی 1402، صفحه 31-44
آرش زمانی دهکردی؛ مهدی کهندل؛ پریوش نوربخش

3.

رابطه علی پیامدهای ورزش سبز و مشارکت ورزشی شهروندان استان گلستان با نقش میانجی سرزندگی

دوره 12، شماره 1، تیر 1402، صفحه 38-46
حمیدرضا تهمتن؛ مهدی کهندل؛ مهوش نوربخش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب