1.

یادگیری مادام‌العمر، سواد دیجیتال، وب 2، کارآفرینی اجتماعی.

دوره 11، شماره 2 (پیاپی 41)، تیر 1403، صفحه 67-82
حسین حکیمی؛ فرامرز سهیلی؛ سوزان عارضی؛ اعظم احمدی گروسی

2.

بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش از دیدگاه کتابداران: موردپژوهش سازمان کتابخانه مرکزی، موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی

دوره 2، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 25-34
حمید ژیان پور؛ فرامرز سهیلی؛ محمدرضا رضایی

3.

بررسی قدرت پیش‌بینی میزان مطالعه از طریق هوش فرهنگی، عوامل اجتماعی و سبک زندگی اعضای کتابخانه‌های عمومی شهر سنندج

دوره 9، شماره 2 (پیاپی 34)، تیر 1401، صفحه 39-54
فرامرز سهیلی؛ شبو رشیدی‌تبار؛ صالح رحیمی

4.

بررسی نقش والدین، معلمان و کتابداران در آموزش مهارت‌های سواد اطلاعاتی به دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، مهر 1398، صفحه 11-24
فرامرز سهیلی؛ سمیه ;پاشایی؛ علی اکبر خاصه

5.

بررسی وضعیت کتابخانه پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران بر اساس اصول بازاریابی مدل 4 پی. از دیدگاه کاربران

دوره 2، شماره 3، آذر 1394، صفحه 33-42
وجیهه سعید؛ فرامرز سهیلی

6.

تأثیر استفاده از رسانه بر سواد سلامت معلمان با نقش میانجی خودکارآمدی

دوره 11، شماره 3 (پیاپی 42)، آبان 1403، صفحه 1-16
ارشاد رحمان زاده؛ فرامرز سهیلی؛ سوزان عارضی؛ اعظم احمدی گروسی

7.

رابطه بین شایستگی دیجیتالی و عوامل فردی و زمینه‌ای: بررسی معلمان شهر سنندج

دوره 8، شماره 3 (پیاپی 31)، آبان 1400، صفحه 1-12
فرامرز سهیلی؛ سوزان عارضی؛ رزگار محمدی

8.

رفتار امنیت اطلاعاتی کاربران در جوامع مجازی حرفه‌ای بر اساس رویکرد اجتناب از تهدید فناوری

دوره 9، شماره 1 (پیاپی 33)، اردیبهشت 1401، صفحه 25-40
فرامرز سهیلی؛ علی اکبر خاصه؛ فرهاد شریعت

9.

سنجش کیفیت عملکرد مدیریت در کتابخانه‌های عمومی شهر کرمانشاه با استفاده از الگوی تعالی سازمانی مدیریت کیفیت بنیاد اروپائی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 45-60
فرامرز سهیلی؛ فاطمه میراحمدی؛ علیرضا اسفندیاری مقدم

10.

نیمرخ فعالیت‌های پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران در شبکه اجتماعی علمی «ریسرچ‌گیت» با رویکرد دگرسنجی

دوره 4، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 11-22
فرحناز نادربیگی؛ علیرضا اسفندیاری مقدم؛ فرامرز سهیلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب