1.

تاثیر خلق تجربه از طریق محرک‌های حسی در باشگاه‌های بدن‌سازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان

دوره 10، شماره 2، آبان 1400، صفحه 23-34
محمد پورکیانی؛ محمدرضا برومند؛ علی افروزه؛ محمد صادق افروزه

2.

طراحی و تدوین راهبرد توسعة ورزش همگانی شهر مشهد با استفاده از دیدگاه علمی

دوره 3، شماره 1، شهریور 1393، صفحه 49-60
سید محمد حسین رضوی؛ سید محمد نیازی؛ محمد رضا برومند دولق


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب