1.

بررسی وضعیت ظاهری کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393

دوره 3، شماره 1، آذر 1394، صفحه 11-14
حدیث فاعلی؛ حمید قاسمی؛ رضا صابونچی

2.

بررسی وضعیت کتب درس مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی در دانشگاه‌های ایران تا پایان سال 1393

دوره 2، شماره 4، شهریور 1394، صفحه 21-29
فاطمه دولتشاه؛ رضا صابونچی؛ حمید قاسمی

3.

تحلیل محتوای کتب مربوط به کاربرد نرم افزارهای کامپیوتری و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در تربیت بدنی و علوم ورزشی تاپایان سال 1393

دوره 2، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 10-18
سروش فرهادی فر؛ حمید قاسمی؛ رضا صابونچی

4.

رابطۀ مصرف رسانه‌ای با مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشتۀ علوم ورزشی

دوره 10، شماره 3، اردیبهشت 1402، صفحه 73-83
نصرت اله عابدینی؛ حمید قاسمی؛ رضا صابونچی

5.

شناسایی مولفه‌های روابط عمومی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های آزاد اسلامی بر اساس روش دلفی فازی

دوره 9، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 98-114
رضا هاشمی ماد؛ جواد ادبی فیروزجاه؛ رضا صابونچی؛ حسین علی محمدی

6.

مدل کیفی تجارت الکترونیک محصولات ورزشی کشور

دوره 8، شماره 3، فروردین 1400، صفحه 41-50
فاطمه ظهرابی؛ رضا صابونچی؛ حمید فروغی پور

7.

نقش مداخله ای رسانه های اجتماعی در تمایز خدمات باشگاههای خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل برنامه ریزی استراتژیک هاکس

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 مرداد 1400
سیروس جعفری ظفرآبادی؛ سعید صادقی بروجردی؛ رضا صابونچی

8.

وضعیت کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393

دوره 2، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 41-48
حدیث فاعلی؛ رضا صابونچی؛ حمید قاسمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب