1.

رفتارهای مخرب‌ کاری کارکنان در دانشگاه پیام نور استان البرز و عوامل به وجودآورنده آن با رویکرد آمیخته

دوره 8، شماره 1 (پیاپی 29)، دی 1398، صفحه 59-78
مینا مسلمی کویری؛ اوژن کریمی؛ شمس‌الدین نیک‌منش

2.

شناسایی عوامل مؤثر بر کاهش تخریب خدمات توسط کارکنان با استفاده از روش فرا ترکیب

دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، مهر 1397، صفحه 71-92
صدیقه باقری؛ محمدمهدی پرهیزگار؛ سید محمد باقری؛ اوژن کریمی

3.

طراحی مدل سازمان مشتری گرا: مورد مطالعه شرکت های کارگزاری فعال در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، آبان 1392، صفحه 79-91
میرزا حسن حسینی؛ علی اکبر جوکار؛ اوژن کریمی؛ محسن شهیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب