1.

اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص

دوره 7، شماره 2، دی 1397، صفحه 173-186
محمدعلی خاکساربلداجی؛ محمدحسین عبدالهی؛ پروین کدیور؛ حمیدرضا حسن آبادی؛ علی اکبر ارجمندنیا

2.

آزمون مدل ساختاری روابط وجدان و تعامل مادر-کودک؛ بررسی نقش واسطه‎ای کنترل تلاش‎مند در کودکان پیش‎دبستان

دوره 7، شماره 2، دی 1397، صفحه 9-26
پروین کدیور؛ غلامرضا صرامی؛ زهرا اشعری

3.

بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر مهارت حل مسئله اجتماعی دانش آموزان

دوره 3، ویژه نامه، اسفند 1393، صفحه 71-82
مهدی عرب زاده؛ پروین کدیور؛ علی دلاور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب