1.

اثربخشی برنامة شناخت و مقابله با قلدری بر باورها و دیدگاه‌های معلمان دربارة قلدری و خودکارآمدی آنان در مدیریت رفتار کلاس

دوره 2، شماره 7، اسفند 1393، صفحه 27-40
تورج هاشمی؛ فرشته گل‌پرور؛ اسکندر فتحی‌آذر

2.

ارتباط تفکر انتقادی با خلاقیت، باورهای خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجو‌معلمان

دوره 2، شماره 7، اسفند 1393، صفحه 41-52
وحیده عبداللهی عدلی‌انصار؛ اسکندر فتحی‌آذر؛ نیدا عبدالهی

3.

پدیدارشناسی عوامل مؤثر و برانگیزاننده در کیفیت دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان

دوره 3، شماره 12، خرداد 1395، صفحه 47-56
اسکندر فتحی‌آذر؛ یوسف ادیب؛ فرشته گل‌پرور

4.

مطالعه مقایسه‌ای رفتار قلدری، پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی در دانش‌آموزان قلدر و طرفداران قلدری

دوره 5، شماره 4، خرداد 1397، صفحه 71-82
مینا محبی؛ میرمحمود میرنسب؛ اسکندر فتحی آذر؛ تورج هاشمی نصرت آباد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب