1.

بررسی برند ستارگان ورزشی در برنامه‌های تبلیغاتی

دوره 4، شماره 1، آذر 1395، صفحه 11-20
حسین عیدی؛ اکرم قبادی یگانه؛ فرهاد نظری

2.

بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی

دوره 7، شماره 1، مهر 1398، صفحه 43-50
حسین عیدی؛ امین رضا بخشی چناری؛ معصومه فدایی ده‌چشمه

3.

بررسی نقش میانجی دلبستگی به مکان در ارتباط بین رضایت از مکان و مقاصد رفتاری (مطالعه موردی: تماشاگران ورزشی لیگ ملت‌های والیبال)

دوره 6، شماره 3، اردیبهشت 1398، صفحه 51-66
حسین عیدی؛ همایون عباسی؛ سمانه الماسی

4.

بررسی و مقایسه خدمات آنلاین و بازاریابی تحت وب در باشگاه های فوتبال ایران ،آلمان و انگلستان

دوره 3، شماره 1، آذر 1394، صفحه 41-51
سعید خانمرادی؛ حسین عیدی؛ اکرم قبادی یگانه

5.

تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه موانع استقرار سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS) در ادارات ورزش و جوانان

دوره 2، شماره 4، شهریور 1394، صفحه 10-20
حسین عیدی؛ رسول آزادی

6.

مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی

دوره 2، شماره 1، آبان 1393، صفحه 42-50
حسین عیدی؛ رسول آزادی؛ جواد خسروی

7.

نقش تبلیغات رسانه‌ای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی

دوره 2، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 66-75
رسول آزادی؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب