1.

اثربخشی آموزش ایمن سازی روانی بر مهارت های عصب روانشناختی و نشانگان رفتاری(کمبود توجه و تکانشگری) کودکان دارای اختلال کمبود توجه/بیش فعالی براساس مدل مایکنبام

دوره 6، شماره 21، شهریور 1399، صفحه 111-130
علی مصطفائی؛ محمد اورکی

2.

اثربخشی تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(TDCS)بر کارکردهای اجرایی بازماندگان جنگی مبتلا به اختلال استرس پس‌آسیبی(PTSD)

دوره 3، شماره 11، اسفند 1396، صفحه 103-114
محمد اورکی؛ رضا فرجی؛ حسین زارع؛ وحید نجاتی

3.

اثر خستگی شناختی بر حافظه کاری و کارکردهای اجرایی در دانش آموزان دختر

دوره 9، شماره 33، مرداد 1402
علی مصطفائی؛ محمد اورکی

4.

بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افسردگی، اضطراب، استرس و دردهای شکمی بیماران مبتلا به دردهای شکمی روان‌تنی مزمن

دوره 2، شماره 6، آذر 1395، صفحه 45-60
محمد اورکی؛ افسانه درتاج؛ آتوسا مهدی زاده

5.

تأثیر آموزش نوروفیدبک بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی نقص‌توجه

دوره 1، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 41-51
محمد اورکی؛ مهدیه رحمانیان؛ نپتون تهرانی؛ شیما حیدری

6.

تأثیر بازی‌های توجهی بر خودتنظیمی و کارکرد اجرایی دانش‌آموزان مضطرب

دوره 4، شماره 14، آذر 1397، صفحه 111-128
علی مصطفائی؛ محمد اورکی؛ انور نیک نام

7.

تاثیر بازی های توجهی در تحکیم حافظه حرکتی و کنترل مهاری کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی

دوره 8، شماره 30، آبان 1401، صفحه 51-67
علی مصطفائی؛ محمد اورکی؛ سالار اسدی

8.

تاثیر تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(TDCS) بر حافظه کاری و شدت نشانه‌های افسردگی

دوره 4، شماره 15، اسفند 1397، صفحه 75-88
محمد اورکی؛ سپیده شاهمرادی

9.

تأثیر تحریک نورون‌های آینه‌ای بر تشخیص هیجان چشم در بزرگسالان بیش‌فعال

دوره 5، شماره 18، آذر 1398، صفحه 93-108
محمد اورکی؛ مریم زمانی

10.

تدوین یک برنامه توان‌بخشی شناختی و بررسی تأثیر آن بر عملکردهای شناختی و رضایت از زندگی در سالمندان ایرانی با آلزایمر خفیف

دوره 6، شماره 23، اسفند 1399، صفحه 70-98
لیلی سیه جانی؛ حسین زارع؛ محمد اورکی؛ مهدی شریف‌الحسینی

11.

رابطه سیستم‌های مغزی بازداری و فعال‌سازی رفتاری (BIS/BAS) با سبک‌های تصمیم‌گیری: نقش تعدیل‌کننده دست‌برتری

دوره 1، شماره 2، آذر 1394، صفحه 17-31
علیرضا اقایوسفی؛ محمد اورکی؛ رقیه محمدی قره قوزلو

12.

مدل یابی رابطه بین نقص در کارکرد اجرایی با حل مسئله ناکارآمد در افراد مبتلا به افسردگی اساسی: نقش واسطه ای حافظه سرگذشتی بیش کلی گرآ

دوره 4، شماره 12، خرداد 1397، صفحه 45-60
معصومه اسماعیلی؛ حسین زارع؛ احمد علی پور؛ محمد اورکی

13.

مروری بر اثرات عصبی و شناختی کووید – 19

دوره 5، شماره 19، بهمن 1398، صفحه 135-146
احمد علیپور؛ محمد اورکی؛ آزیتا خرامان

14.

مقایسه اثربخشی بایوفیدبک و درمان ترکیبی نوروبایوفیدبک بر کاهش سردرد افراد مبتلا به میگرن

دوره 2، شماره 7، اسفند 1395، صفحه 107-118
محمد اورکی؛ نپتون تهرانی

15.

مقایسه تاثیر درمان فراشناختی و تحریک مغناطیسی فراجمجمهای(tms)بر کارکردهای اجرایی، حافظه کاری در مبتلایان به افسردگی

دوره 6، شماره 22، آذر 1399، صفحه 41-56
محمد اورکی؛ مهین فکرتی؛ حسین زارع؛ احمد علیپور

16.

مقایسه مولفه N170 در شناسایی هیجان چهره در بزرگسالان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی/ نقص توجه (ADHD) و بزرگسالان بدون اختلال بیش‌فعالی/ نقص توجه (ADHD) با استفاده از روش ثبت پتانسیل‌های وابسته به رخداد (ERP)

دوره 8، شماره 29، مرداد 1401، صفحه 9-20
حدیث غفاری خلیق؛ احمد علیپور؛ امین رفیعی پور؛ محمد اورکی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب