1.

اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیش‌فعالی

دوره 1، شماره 3، اسفند 1394، صفحه 21-37
حسن غریبی؛ زلیخا قلی زاده؛ عیسی حکمتی

2.

مقایسه اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی و نوروفیدبک بر کاهش نشانه‌های اختلال نقص‌توجه/ بیش‌فعالی

دوره 3، شماره 9، شهریور 1396، صفحه 117-132
حسن غریبی؛ زلیخا قلی زاده؛ عیسی حکمتی؛ چنگیز رستمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب