1.

ارائه الگوی جبران خدمات استراتژیک مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی رویکرد تحلیل تم

دوره 8، شماره 4 (پیاپی 32)، آبان 1399، صفحه 105-124
سعید جعفری‌نیا؛ اکبر حسن‌پور؛ یوسف وکیلی؛ جواد کیوانفر

2.

بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت بانکداری

دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، فروردین 1393، صفحه 51-65
سعید جعفری نیا؛ رسول درویشون نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب