1.

تجزیه تحلیل فاکتورهای اثرگذار با نقش میانجی‌گری نگرش مشتریان بر قصد خرید بلیط الکترونیکی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 6، شماره 2، آذر 1396، صفحه 81-88
وحید حافظی؛ فاطمه عبدوی عبدوی؛ سجاد پاشایی؛ محمد رسول خدادادی

2.

طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتی‌متد

دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 41-56
فاطمه عبدوی؛ یعقوب بدری آذرین؛ سالواتور سین سیمینیو؛ مجاهد فیشنه؛ سجاد پاشایی

3.

مدل سازی ساختاری در تبیین مؤلفه‌های توسعۀ پایدار اماکن ورزشی بر محیط شهری

دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 113-125
محمدرسول خدادادی؛ فاطمه عبدوی؛ سجاد پاشایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب