1.

تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر فرایند به‌کارگیری اپلیکیشن‌های خرید واقعیت افزوده توسط مشتریان محصولات ورزشی در کشور ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 22 خرداد 1403
رزگار پورمعروف؛ علی افروزه؛ محمد پورکیانی

2.

مقایسه وضعیت روابط بین الملل فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ایران با کشورهای منتخب

دوره 5، شماره 4، شهریور 1397، صفحه 89-100
حمید قاسمی؛ محمد پورکیانی؛ مهناز صباغ نوین


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب