1.

بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در فوتبال

دوره 4، شماره 3، خرداد 1396، صفحه 15-25
احسان اسداللهی؛ فرشاد تجاری؛ علی زارعی

2.

تاثیر شخصیت‌های تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی‌ بر آگاهی از برندهای ورزشی با هدف ایجاد قصد خرید در مصرف‌کننده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 اردیبهشت 1403
حسن خورسندی؛ احسان اسداللهی؛ شهریار خرازیان

3.

شناسایی شاخص های توسعه دهنده روابط ورزشی وفراورزشی مدیران,باهدف موفقیت باشگاه های ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403
میثم نهاوندی؛ محمد کشتی دار؛ احسان اسداللهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب