1.

ارائه مدل عِلی روابط جو روانی- اجتماعی کلاس و احساس دلزدگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای ارزش تکلیف

دوره 5، شماره 2، آذر 1396، صفحه 67-80
سعید مظلومیان؛ احمد رستگار؛ سمیه خزایی

2.

ارائه مدل علی روابط حمایت تحصیلی و رفتار مدنی تحصیلی با تأکید بر واسطه‌گری سرمایه‌‌های روان‌شناختی در میان دانشجویان دوره‌‌های مجازی دانشگاه شیراز

دوره 7، شماره 3، بهمن 1398، صفحه 63-76
احمد رستگار

3.

ارائه مدل علّی نقش عوامل مؤثر بر دانش محتوایی تربیتی فناوری دبیران

دوره 5، شماره 3، اسفند 1396، صفحه 73-84
محمد حسن صیف؛ احمد رستگار؛ اعظم ظهیری

4.

ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازی‌های دیجیتال

دوره 6، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 103-117
سمیه نگهداری؛ محمد حسن صیف؛ مهران فرج الهی؛ احمد رستگار

5.

آزمون مدل قلدری سایبری در دوران پساکرونا: نقش حمایت تحصیلی و سرمایه‌های روان‌شناختی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر شیراز)

دوره 10، شماره 4، خرداد 1402، صفحه 47-58
احمد رستگار؛ فهیمه ثمری

6.

مدل علّی روابط باورهای هوشی و پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت، اضطراب رایانه و خودکارآمدی رایانه

دوره 4، شماره 14، آذر 1395، صفحه 81-91
احمد رستگار

7.

نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل)

دوره 1، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 42-54
سعید مظلومیان؛ احمد رستگار؛ محمدحسن صیف؛ رضا قربان جهرمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب