1.

بررسی تأثیر نقش میانجی گری کیفیت خدمات الکترونیکی بلیت‌فروشی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 5، شماره 3، خرداد 1397، صفحه 15-26
یعقوب بدری آذرین؛ سجاد پاشایی؛ وحید حافظی؛ حسن فاتح

2.

تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1399، صفحه 81-90
زهرا پورحسین؛ فاطمه عبدوی؛ وجیهه جوانی؛ سجاد پاشایی

3.

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان مراجعه‌کننده به اماکن ورزشی

دوره 6، شماره 4، تیر 1398، صفحه 67-76
مهرداد محرم زاده؛ سجاد پاشایی؛ میر داود حسینی

4.

نقش واسطه‌ای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفه‌های بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری

دوره 9، شماره 1، آبان 1400، صفحه 103-115
فاطمه عبدوی؛ سجاد پاشایی؛ میترا غفاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب