1.

بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه ورزش همگانی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران)

دوره 6، شماره 1، آبان 1397، صفحه 34-42
رضا شهبازی؛ جواد مصطفایی کیوی؛ روح الله دایی؛ نصرالله سجادی

2.

بررسی و رتبه‌بندی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر تبریز

دوره 7، شماره 1، مهر 1398، صفحه 77-84
رضا شهبازی؛ مجید جلالی فراهانی؛ محمد خبیری

3.

نقش رسانه‌های اجتماعی بر اصالت؛ تصویر و شخصیت برند فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 مهر 1403
رضا شهبازی؛ میرابراهیم حسینی؛ روح اله دایی؛ هادی بشیریان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب