1.

تاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود

دوره 10، شماره 2، آبان 1400، صفحه 67-76
مژگان قلعه نوی؛ سید صلاح الدین نقشبندی؛ محسن باقریان فرح آبادی

2.

طراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 4، فروردین 1400، صفحه 53-70
مائده شفیع زاده؛ ابوالفضل فراهانی؛ فریده اشرف گنجویی؛ علی محمد صفانیا؛ محسن باقریان فرح آبادی

3.

مدل توسعه کسب‌وکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک

دوره 10، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 61-75
شهروز کیهان؛ رضا نیک بخش؛ ابوالفضل فراهانی؛ علی محمد صفانیا؛ محسن باقریان فرح آبادی

4.

نقش بازاریابی رسانه‏های اجتماعی در رابطه علّی عشق به برند و بازاریابی ویروسی در مشتریان برند‏های منتخب پوشاک ورزشی

دوره 8، شماره 1، تیر 1398، صفحه 85-94
لیلا صدرنیا؛ محسن باقریان فرح آبادی؛ سید صلاح الدین نقشبندی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب