1.

اثربخشی تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tDCS ) بر حافظه دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه

دوره 4، شماره 13، شهریور 1397، صفحه 67-84
محمد صادق رجائی پور؛ محسن سعیدمنش

2.

اثربخشی تمرینات دست برتری بر زبان بیانی و دریافتی کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم

دوره 4، شماره 14، آذر 1397، صفحه 23-36
شیما محمدی؛ فرنگیس دمهری؛ محسن سعیدمنش

3.

اثربخشی توان‌بخشی دوسا بر حافظه شنیداری و حل مسئله‌ کودکان دارای اختلال یادگیری همراه با مشکل تمییز شنیداری

دوره 6، شماره 21، شهریور 1399، صفحه 67-80
فرنگیس دمهری؛ لعیا خیام باشی؛ محسن سعیدمنش

4.

مقایسه اثربخشی درمان ذهن‌آگاهی مبتنی بر کاهش استرس و تحریک الکتریکی مستقیم قشر مغز (TDCS) در بهبود علائم اضطراب در دانش‌آموزان مبتلا به اضطراب امتحان

دوره 7، شماره 27، اسفند 1400، صفحه 79-93
پروین حسینی اشکذری؛ شکوفه متقی؛ محسن سعیدمنش؛ افسانه مرادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب