1.

بررسی اثر مهارتهای ارتباطی بر نحوه گذراندن اوقات فراغت فعال با نقش میانجی تعاملات اجتماعی؛ مطالعه موردی دانش آموزان دختر شهرستان ساوه

دوره 8، شماره 3، فروردین 1400، صفحه 73-82
ملیحه محسنی؛ شهاب بهرامی؛ علی محمد صفانیا

2.

تأثیر رسانه‌های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی

دوره 10، شماره 3، اردیبهشت 1402، صفحه 15-31
شهاب بهرامی؛ محمدسعید کیانی

3.

تاثیر سرمایه اجتماعی(شبکه های ارتباطی، همیاری و همکاری گروهی) بر عملکرد تجاری اماکن ورزشی خصوصی با نقش میانجی کیفیت خدمات

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آبان 1403
زینب امرایی؛ شهاب بهرامی؛ دکتر ابوالفضل فراهانی؛ منوچهر ططری

4.

تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی)

دوره 9، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 30-44
علی کریمی؛ شهاب بهرامی؛ نازنین راسخ؛ حمید قاسمی

5.

کسب وجهه بین‌المللی از طریق موفقیت های ورزشی؛ رویکرد داده بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 مرداد 1400
حسین محمدی جامع؛ شهاب بهرامی؛ حمید قاسمی؛ حسین عیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب