1.

تاثیر توانایی هوش تجاری بر توسعه عملکرد استارت آپ ها با نقش میانجی یادگیری شبکه اجتماعی و نوآوری در صنعت ورزش کشور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 شهریور 1403
ندا انصاری؛ مجید خوروش؛ الهام مشکل گشا

2.

نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید)

دوره 6، شماره 3، اردیبهشت 1398، صفحه 67-76
رسول نظری؛ الهام مشکل گشا؛ رضا فردی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب