1.

بررسی هیجانات مصرفی - ارتباطی متأثر از مسکات های ورزشی شناخته شده در تبیین قصد رفتاری مصرفکنندگان: اثر تعدیلگری جنسیت

دوره 7، شماره 4، تیر 1399، صفحه 23-36
رسول نوروزی سید حسینی؛ عرفان مرادی

2.

تحلیل شبکه اجتماعی ذی‌نفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعه‌ای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020

دوره 10، شماره 1، مهر 1401، صفحه 17-28
مهدی لطیفی فرد؛ مرجان صفاری؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ محمد بحرانی

3.

تحلیل نقش جنسیت در بازیکنان ورزش‌های الکترونیکی با تأکید بر ویژگی‌های روان‌شناختی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 خرداد 1403
مراد رومیانی؛ سید محمدحسین رضوی؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ مرتضی دوستی

4.

تعیین نقش رسانه‌های اجتماعی خارجی و داخلی در ترویج فعالیت بدنی فراغتی زنان بزرگسال شهر تهران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 تیر 1403
سمانه سعیدپور؛ مرجان صفاری؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ نجف آقائی

5.

درک تجربه زیسته مدیران روابط عمومی ورزشی از بحران‌های رسانه ای(رویکردی پدیدارشناسانه)

دوره 8، شماره 2، بهمن 1399، صفحه 13-26
رسول نوروزی سید حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب