1.

تأثیر سواد رسانه‌ای بر خودکنترلی هواداران فوتبال در فضای مجازی با نقش میانجی سرمایه فرهنگی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1403
اکبر جابری؛ زکیه منزلی

2.

نقش نسبی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در نگرش به مصرف کالای ورزشی ایرانی با میانجیگری پاسخ مشتری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1402
ارمان پرزیوند؛ اکبر جابری؛ کوروش قهرمان تبریزی

3.

نقش وبکوال در رضایت‌مندی کاربران و تمایل به خرید مجدد بلیت اینترنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران

دوره 7، شماره 2، دی 1398، صفحه 15-27
اکبر جابری؛ فرزانه مظلومی سوینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب