1.

تحلیل شبکه اجتماعی ذی‌نفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعه‌ای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020

دوره 10، شماره 1، مهر 1401، صفحه 17-28
مهدی لطیفی فرد؛ مرجان صفاری؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ محمد بحرانی

2.

کارکرد رسانه‌های اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاه‌های طرفداران بعد از ال‌کلاسیکو

دوره 7، شماره 2، دی 1398، صفحه 95-109
مهدی لطیفی فرد؛ مرجان صفاری؛ کلثوم حیدری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب