1.

رسانه‌ها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفه‌ای

دوره 10، شماره 2، دی 1401، صفحه 103-120
حامد جعفری؛ جعفر برقی مقدم؛ مهدی بشیری؛ محمدرحیم نجف زاده

2.

عوامل مؤثر بر توسعه‌ی برند شخصی ورزشکاران از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 بهمن 1403
یاسمن رضائی نیا؛ مهدی بشیری؛ بهروز قربان زاده؛ شیدا امینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب