1.

تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامه های تلویزیونی ورزشی(مورد مطالعه: برنامه 90)

دوره 7، شماره 4، تیر 1399، صفحه 37-52
وحید مکی زاده؛ عادل محبی؛ فاطمه شراعی

2.

مدل اثرگذاری اطلاعات رسانه‌های اجتماعی بر قصد سفر گردشگران ورزش‌های دریایی (مورد مطالعه: جزیره قشم)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 شهریور 1402
وحید مکی زاده؛ حسین منصوری؛ فوژان امیری؛ علی تیزرو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب